.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد. آرزویی که بر دل بولتون‌ها ماند و می‌ماند
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست. مگر می شود اصل نظام به رفراندوم گذاشته شود؟
معاون پارلمانی رییس جمهور با تاکید بر اینکه دانشگاه محیط علمی است و گفت و گو و تضارب آرا قابل قبول است، یادآور شد که فحش های رکیک زیبنده دانشگاه نیست.(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد. ایران هرگز گاوشیرده نخواهد شد/ تحریم‌ها هم ما را متوقف نکرد
رئیس‌جمهور گفت: اگر حرکت بزرگ دانشجویان پیرو خط امام نبود، جریان مبارزه با استعمار ناقص بود، حرکت عظیم دانشجویان با بصیرت ما جریان مبارزه با استکبار را کامل کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است. رئیسی: انباشت بی عدالتی موجب حرکات ملت‌ها می‌شود/ محاکمه آمر و مباشر شهادت سپهبد سلیمانی را دنبال خواهیم کرد
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، در هفتاد و هفتمین اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک آغاز شده است.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
حاشیه‌نگاری از ناگفته‌های معارفه استاندار مازندران
پنجشنبه بیستم آبان ۱۴۰۰ که در حالت عادی ممکن بود یک روز معمولی مانند سایر روزهای تقویم برای مازندران باشد، به واسطه برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با متن‌ها و حاشیه‌های متعددش در جمع روزها و تاریخ‌های تقویم سیاسی و مدیریتی مازندران ثبت شد. (ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است. دلخوش:مجلس با شعار شفافیت روی کار آمد اما آن را تصویب نمی کند
شمال نیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس بر این باور است که این مجلس آن کار ویژه‌ای که باید انجام می‌داد را انجام نداده است.(ادامه)
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است. از حسن روحانی چه خبر؟ / رییس‌جمهور سابق این روزها کجاست؟
حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کارهای علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.(ادامه)
چند نفر در ایران بیش از یک میلیون دلار درایی دارند؟
نشریه فوربس که به بررسی ثروتمندان در جهان می‌پردازد عنوان می‌دارد که در سال ۲۰۲۰ در ایران به تعداد افرادی که بیش از یک میلیون دلار (با دلار بازار آزاد در حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیارد تومان ) ثروت دارند در حدود ۲۱ درصد اضافه شده افزوده شده و مجموع ثروت آنان نیز ۲۴/۳ درصد به دلار رشد داشته است. این موضوع ما را حتی فراتر از عربستان قرار داده است که تنها ۲۱۰ هزار نفر ثروتمند میلیونر دارد. نکته دیگر اینکه متوسط رشد جهانی افزایش میلیونرها در جهان تنها ۶/۳ درصد بوده است.(ادامه)
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم. گناه کبیره نکردم که کاندیدا شدم / تصویب برجام تصمیم نظام بود/ اگر برجام نجس بود چرا زیرش نمی زنند؟ / از انتخابات کنار نمی روم
اگر برجام چیز نجسی بود چرا زیرش نمی زنند و می‌گویند باید اجرا کنیم؟ برجام در آن مقطع کار درست و دقیق نظام بود و الان هم باید برای نجات کشور تا جایی که می توانیم باید شرایط را برای یک تفاهم حل کنیم.(ادامه)
نائب رئیس مجلس دهم با بیان اینکه مزیت‌هایی نسبت به ظریف و لاریجانی دارم لذا احتمال دارد رای بیشتری نسبت به آنها داشته باشم گفت: ظریف و لاریجانی مرد برخی میدان‌ها نیستند ....(خبر)
(ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
آخرین وضعیت تسویه تعاونی‌های اعتباری / آمادگی قضائی برای رسیدگی به مساله سرباز راهور / احضار سیف به دادسرا برای تکمیل پرونده ارز / صدور محکومیت‌های سنگین در پرونده قاچاق خودروهای لوکس ....(خبر)
(ادامه)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد. این حرف غلط را مدام تکرار نکنید که نگاه دولت به بیرون است؛ ما گفته‌ایم «تعامل سازنده»، رهبری هم فرمودند «تعامل گسترده سازنده» / از نقشه کشیدن علیه یکدیگر فاصله بگیریم؛ اگر در مسیر رقابت‌های حزبی و جناحی باشیم، به هدف نمی‌رسیم / تا زمانی که اقتصاد و تولید در اختیار دولت باشد، مسائل کشور حل نمی شود؛ باید رقابت آزاد شود(خبر)
رییس جمهوری با تاکید بر اینکه باید با دنیا تعامل گسترده سازنده داشته باشیم، گفت: وزارت صنعت معدن و تجارت درخط مقدم مبارزه در شرایط تحریم است و بار مسئولیت تامین کالاهای اساسی و ضروری و بخش بزرگی از تولید را بر عهده دارد.(ادامه)

رییس جمهوری آموزش حضوری را اولویت نخست دولت دانست و گفت: همه وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شده و در مدارس و دانشگاه‌ها بسته نمی‌شود. روحانی: برخی دارند کمربند را برای انتخابات سفت می‌کنند؛ در این فضا انتظارات را بی‌جهت بالا نبرید و حقایق را تحریف نکنید / بورس فراز و نشیب دارد؛ نباید کوتاه مدت به آن نگاه کرد / شرایط ما با کشورهای دیگر متفاوت است؛ در زمینه بازگشایی‌ها، شرایط کشور را با کشورهای دیگر مقایسه نکنید / اولویت دولت، آموزش حضوری است اما اجباری هم در کار نیست (خبر)
رییس جمهوری آموزش حضوری را اولویت نخست دولت دانست و گفت: همه وسایل آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجویان فراهم شده و در مدارس و دانشگاه‌ها بسته نمی‌شود. (ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. .... درخواست برای تعطیلی کامل مدارس و دانشگاه‌ها از تریبون باز مجلس /وام یک میلیونی را به بچه‌ خودتان بدهید قهر نمی‌کند؟/قرنطینه را جدی بگیریم
شمال نیوز : در اولین جلسه علنی خانه ملت در سال ۹۹، روسای کمیسیون‌های تخصصی گزارش‌هایی را قرائت کردند؛ البته صحن آنقدر شلوغ بود که بارها و بارها هیات رئیسه را مجبور کرد در این رابطه تذکر دهد. ....(ادامه)
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر نوشت : اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!.... مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد / دانشگاه آزاد اسلامی یک نهاد انقلابی و متعلق به مردم است / تنها به خون شهدا مدیون بوده و همواره در خط ولایت و رهبری گام برخواهیم داشت
شمال نیوز : سرپرست دانشگاه آزاداسلامی واحدقائم شهر نوشت : اجازه نخواهیم داد دانشگاه سیاست‌زده بشود! ولی مجلس آینده بداند که باید پاسخگوی نخبگان دانشگاهی باشد!....(ادامه)
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که متن آن در ذیل می‌آید: نامه تُند و تیز علی مطهری به آیت‌الله جنتی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت.علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نامه‌ای خطاب به آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان نوشت که متن آن در ذیل می‌آید:(ادامه)
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند ..... دامادی : وزارت خارجه پیگیر بازگرداندن سرمربی استقلال / تشکیل کمپین حمایت از استقلال در مازندران برای بازگشت استراماچونی/ وزارت ورزش باید استراماچونی را به تیم استقلال بازگردانند/ ورود مجلس در صورت تعلل دولت // آقای دامادی ؛ از منطقه آزاد ، معضل پسماند و زباله مازندران و جاده ساری - تاکام چه خبر ؟!
شمال نیوز : بدون تردید مسائلی چون اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال به خاطر حساسیت های موجود و حضور سی نماینده تهران در محلس از طرق مختلف پیگیری می شود ولی این مردم مازندران هستند که تمام امیدشان به 12 نماینده ای است که در خانه ملت دارند .....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.